KOHALETOIMETAMISE VIISID

  • Pakkide saatmiseks Baltikumis kasutame Omniva pakiautomaate .
  • Kõikidesse teistesse riikidesse DHL-i teenuseid.
  • Pakiautomaatidesse transport TASUTA üle 150€ tellimustele!

EU Tsoon 1-2: Soome, Rootsi, Taani, Poola.

EU Tsoon 3-5:  Austria, Belgia, Tšehhi, Prantsusmaa, Ungari, Iirimaa, Itaalia, Luksemburg, Holland, Slovakkia, Hispaania, Suurbritannia, Bulgaaria, Horvaatia, Saksamaa, Kreeka, Portugal, Rumeenia, Sloveenia.

Palume ostukorvis sisestada korrektne aadress ja telefoni number, et pakk jõuaks teieni õigeaegselt.

Teile saadetakse paki jälgimiskood 1-2 tööpäeva jooksul.

VÄLJASAADETUD TELLIMUS

Kui kaup on teele pandud, siis saadetakse Teile kinnituskiri koos ligikaudse saabumise tähtajaga. Kui kiri tuleb läbi transpordifirma süsteemi, siis on e-kirjas paki triipkood ja viide leheküljele, kus on võimalik paki teekonda jälgida. Informatsioon ei pruugi jälgimissüsteemi ilmuda samal päeval, vaid alles järgmisel tööpäeval pärast kirja saabumist.

Teamsport.ee laost saadetakse kaupa välja esmaspäevast reedeni. Kui sooritate ostu hiljem kui 11.00 päeval, siis pannakse pakk teele järgmisel tööpäeval. Kui tellite laupäeval või pühapäeval, siis pannake pakk teele esmaspäeval.

PAKI TEEKONNA JÄLGIMINE.

Kui pakk on teele pandud, siis saadetakse kinnituskiri, kus on kirjas ligikaudne saabumise tähtaeg, paki triipkood ja viide leheküljele, kus on võimalik paki teekonda jälgida. Iga transpordiviisi jaoks on erinev jälgimiskeskkond.

Kui kasutasid Omniva Pakiautomaadi teenust:

  • Eesti piires Omniva poolt teele pandud saadetisi on võimalik jälgida algusest lõpuni Omniva kodulehel: www.omniva.ee. Eestist välisriiki mineva saadetise teekonda Eestis on võimalik jälgida igal ajal Omniva kodulehel (www.omniva.ee). Rahvusvahelise saadetise liikumist saate pärast saadetise Eestist väljumist vaadata ka saadetiste rahvusvahelise jälgimise lehelt - http://www.track-trace.com/post. Kasutades Omniva Pakiautomaadi teenust, saate küsimuste korral ühendust Omniva klienditeenindusega. Saadetise hoiuaeg pakiautomaadis on 7 (seitse) kalendripäeva.

Kui kasutasid DHL kulleri teenust:

  • Palun sisesta 10-kohaline triipkoodi number 'Parcel label number' lahtrisse (http://www.dhl.com/en/express/tracking.html). Seejärel kuvatakse Teile paki saatmise staatus. Kui paki kättetoimetamine ebaõnnestub, siis kullerid teevad uue katse järgmisel tööpäeval. Kui soovid lisainformatsiooni oma paki saabumise kohta, siis võta ühendust DHL klienditeenindusega.

SAADETIS ON KAHJUSTADA SAANUD VÕI KADUMA LÄINUD

Me vabandame, kui transpordifirma pole suutnud pakki korrektselt kätte toimetada. Kui Te ei saanud pakki, siis esmalt soovitame kontrollida lähiümbruses, et ega pole pakki antud naabritele või saadetud kinnitust naabrite postkasti. Kui lähiümbruses pakki ei ole, siis palume kirjutada meie klienditeenindusele info@teamsport.ee. Me saadame transpordifirmale päringu Teie paki kohta. Vastuse saabumine võib aega võtta kuni 10 tööpäeva. Kadunud paki või kahjustada saanud toote puhul parandame toote, vahetame ümber või tagastame raha nii suurel määral kui võimalik.

SAADETIS EI JÕUA OODATUD AJA JOOKSUL KOHALE

Kui pakk ei saabu ettenähtud aja jooksul, siis esmalt soovitame jälgida paki liikumist paki triipkoodi abil. Kui paki teekonna informatsioon ei ole pikemat aega muutunud, siis palume Teil ühendust võtta meie klienditeenindusega info@teamsport.ee. Me saadame transpordi-firmale päringu, et saada täpsemat informatsiooni Teie paki kohta. Me täname Teid kannatliku suhtumise eest ja siiralt loodame, et Teie pakk saabub ilma viivitusteta. Kui siiski paki saabumine viibib, siis tegeleme selle küsimusega nii kiiresti kui võimalik, et probleem lahendada.

Kui Teil on rohkem küsimusi, siis kirjutage: info@teamsport.ee